torsdag 23 oktober 2008

I have a dream

Hos Torebrings, med den förtjusande sloganen Brings you what you need, kan man leasa en maskin, men även prova gratis i upp till två veckor. I deras erbjudande står det att de bjuder på 2000 koppar kaffe och en god kaka till kaffet. Oklart vilken typ av kaka det är, men oavsett så är det ett bra erbjudande. Jag har beslutat att pröva en maskin hemma i två veckor men har fortfarande inte fått något svar på min förfrågan. Om maskinen fungerar bra kommer jag se över min ekonomi för att se om jag kan ha råd att ha en egen kaffeautomat hemma.

Eftersom jag är egenföretagare, visserligen med en verksamhet i malpåsen, borde det inte innebära något hinder att ha den i hemmet och jag väntar nu innerligt efter min maskin. 2000 koppar kaffe kommer jag naturligtvis inte hinna med på de två veckorna när jag har maskinen gratis, men jag kommer att göra mitt bästa. Kanske kan jag bjuda besökare på utsökt och exakt kaffe vid tillfälle, kanske fylla en termos? Jag hoppas även på någon form av katalog från företaget med information om deras maskiner och kaffesorter.

Inga kommentarer: